Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

MISS U ALLOT SAYANG!!!



arrrggghhhh!!!!asl ak leyh sdeyh dnga lgu PELENGKAP HIDUPKU nie..slaloo ak nges coz tngok cter korea  jewp..nie la first tok ak sdeyh..stelah ak mnat korea..lgu nie da brjaya wat ak sdeyh..coz lgu ni da wat wndoo cngtX100 at SYG ak..>izzat hafifuddin<..aaahhhhhh....wndoo syg au..da xleyh than da nie..lau bleyh ak plok..da lme ak plok..xnk lpas da coz ak xnk dye jauh lsong dri ak...ak nk dye slaloo ad at sisi ak..ap la kn dye..ak nie cme insan biasa..mngkn ini dugaan tok ak..utk tngok btapa lme ak mampu hdapi..krinduan ak trhdap dye...hmm..nie first time tlis blog lm keadaan mnagis hak3..lwak an..huhu..apla ak nie..tp ak mmg sius glerw2..yg ak mmg rndoo dye teramat cngt nie..x bleyh nk di ungkap an da..syg..syg nk syg au..yg syg SYG+CINTA+RINDU at syg..hmm k.la..ckop towt..he3..

hayati bait2 lirik nie syg=PELENGKAP HIDUPKU


Aku Bagai Laut Tak Bertepi Dan Tak Berkarang
Aku Bagai Bintang Yang Tak Di Temani Malam

Melihat Dirimu Ada Senyum Canda Tawa
Membuat Aku Tak Ingin Pergi Dari Mu

Teringat Janji Lama Mu Kepada Ku
Teringat Aku Teringat
Teringat Saat Kau Masih Ada Di Sini
Temani Ku Sepanjang Hari

Bila Kau Pergi Jauh
Ingatlah Aku
Bila Ku Di Samping Mu
Peluk TubuhkU
Bila Kau Rindu Aku
Panggil Namaku
Ku Datang Menemui Mu
Peluk Erat Jasadku Jangan Lepaskan
Tetaplah kau dsini arungi malam

Karena Hanya Dirimu Belahan Jiwa
Pelengkap Ku Di Dunia

  mood ak=sdeyh nye..huh!!
               ha3.. n_n

0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.