Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

AKHIRNYA!!!tak sia-sia pengorbanan aku~







happy nye..akhirnye penantian aku selama nie TAMAT da..eala..hampir tiap2 ary aku g kdai 2..semata2
nak dpat an bku EPOP 2 au..xsia2 aku dok kehulu-kehilir..mcm owg ilang anak..eala bku nie kre pnting bgi aku..eala klau xderw aku rse cm ketinggalan la pulak..so itu yg kne sntiasa beli stiap bulan..sampai ibu n ayah aku bising korea2..hik3..(nak wat mcm mnerw lg anak ibu n ayah yg sowg ni da mnat korea)..ok ad pesanan ckit..so spe2 yg mnat dkat artis korea bleyh la dpat an cpat2 epop malay sekarang..eala..bku nie jdi rebutan..
lau late x psal2 jewp xdpat an da sdiyh jdi nye..hah skunk dream high 2 da mula ditayangkan..
jd ap lg..jom la tngok..macam aku tngok dkat  tekan sini..lgipon banyak cter korea ad dlam 2..hmm..okla..smpai cnie aje..esok2 lau ad citer nnt aku update lgi ea..SARANGHAE<3

0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.