Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

◕‿◕aku dan dia dicipta untuk brrsama◕‿◕



now!!!taun 2012..smua sejarah 2011 mnjadi knangan antara ak n MR11 ak~tp wlaupon detik dan waktu..
brjalan..smua kenangan yg prnag trcpta sma ad bek dn brok..xkn prnah ak DELETE kn wlaupon..
ad yg mnyakit an aty aku..biala ini mnjadi pnguat dn drongan wat kmi utk mprthnkn cinta kmi nie..
lmrah kehidupan mmg ad bek dan buruk nye..smakin hari..semakin ak rindu at MR11 ak 2...
ntahla..mcm ak xleyh lngsong nk brhenti dri fkir an dye..maybe sbb kmi ddok dlam jarak yg jauh..
nk jmpe pon pyah..bse la 2 an???jdi ak n MR11 kne kuat an smangat utk tmpuhi smua nie sme2..
bia la owg len nk wat ap pon x bek at kte...asl kn xderw spe2 leyh msnahkn hbungan kte..
em..rse nye smpai cni jew towt..LOVE U N MISS U MR11..

◕‿◕aku yang lemah tanpamu
aku yang rentan karena
cinta yang tlah hilang darimu
yang mampu menyanjungkuselama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun aku mampu untuk mengenangmu
darimu
ku temukan hidupku
bagiku kaulah cinta sejati
bila yang tertulis untukku
adalah yang terbaik untukmu
kan ku jadikan kau kenangan
yang terindah dalam hidupku
namun tak kan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupku
yang tlah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah
◕‿◕MR11 pon rse cm 2 x???ea..
 

0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.