Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

~apa salah aku???~







aku syg kau!!!engkau dngar x nie..lau koa x au pon..nie aku kc tau..i just need you..in my life..spe dye??
ANIS FARIQAH 2???..wlaupon skunk dye bkan spe2..tp dye prnah kau msok an dlam aty koa 2..tp..
adil kewp aku mcm nie..insan len pon prnah jgak hadir dlam aty aku..wlaupon dye tau..dye xprnah ckap ap2..
xprnah nk komen2 pon..wlaupon mybe dye jgak jelez sme mcm aku jelez an dye..tp adakah aku telah melampaui batas..aku nie QUEEN CONTROL ap..arrgghhh..kdang ak nie bdoh gak..bkan kdang2..tp mmg slaloo bdoh..klau aku gdoh dengan MR11 mejoriti nye adlah smua slah aku..dn aku beban kn ats dri dye..
dn mnjadikn dye sowg yg brslah..BODOHNYE AKU..arrrggghh..ye mmg nie smua slah aku..dri dlu g..
ble bnde 2 dye xwat cme slah fham aku yg bria2 nges..tp mmg ptot pon aku nges..da aku syg dye..len la klau aku nie bkan seowg yg setia..lntak dye la..nie aku cme SYG DYE...I JUST LOVE YOU SYG..xderw owg len..tp aku yg ske buatkn hbungn aku nan dye dingin..aku cme xnk kisah silam aku..berulang blik..aku xnk ditinggalkn mcm dlu..ntah tnpa sbrang sebab..tp wajar ke prbuatan aku ats dri MR11..mngkin klau aku skit..aku sdeyh,aku nges..ntah2 ap plak prasaan MR11 at aku..mngkn lg skit dri aku..arrgghh..aku mmg xgne kn??mnyusahkn dri dye..serba slah plak aku..dala aku x au nk tlis ap da..mlm nie aku akn tdo dlam linangan air mta yg deras..:'(

     MOOD:SERBA SALAH!~

0 comments:

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.